מדיניות ביטול

על פי חוק הגנת הצרכן תשמ”א – 1981 ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע”א – 2010.
בכל מקרה של ביטול יחויב הלקוח בדמי ביטול לפי תאריך הביטול ומועד הרכישה.

תאריך הביטול יחושב לפי המועד בו נתקבל הביטול בכתב (בפקס, דואר או אימייל במשרדינו – bodyflow2012@gmail.com.

מדיניות ביטול סדנה פרונטאלית/אונליין:

במקרה של ביטול, ניתן להמיר את תשלום המקדמה לאפשרויות הבאות:
להעביר לסדנא או לאירוע הבאים שלנו
להמיר באבחון או ייעוץ עם שלמה
להמיר למוצרים מהחנות שלנו

במקרה של ביטול סדנת ניקוי כבד
ניתן לבטל את הניקוי בהתראה מראש, במקרה זה ההשתפות תועבר אוטמטית לניקוי הבא או לניקוי עצמאי בבית. במידה ולא נעודכן על אי השתתפותכם, ההשתפות תבוטל ולא ניתן יהיה להעביר אותה. קיום סדנת ניקוי הכבד מותנית במינימום של 10 משתתפים)

במידה ורוצים החזר כספי
אם הביטול התבצע תוך 14 ימים קלנדריים מיום הרכישה ובלבד שנותרו לפחות 7 ימי עסקים טרם מועד הסדנא – דמי הביטול הינם 100 ₪ או 5% למשתתף, לפי הנמוך מבניהם.

לאחר 14 ימים מיום הרישום תנאי הביטול הם:
– ביטול מ 26-45 ימי עסקים לפני האירוע – 35% ממחיר הסדנא.
– ביטול מ 8-25 ימי עסקים לפני האירוע – 45% ממחיר הסדנא.
– ביטול במהלך 7 ימים עסקים לפני מועד הסדנא – 100% דמי ביטול.

מדיניות ביטול מוצרים בחנות

החל מה-1.1.23 חלה הפרדה בין מחירי האתר למחירי החנות (מחירי החנות גבוהים יותר). לקוחות שיגיעו לקניה בחנות לא יוכלו לקבל את מחירי האתר, אלא אם בוצעה הזמנה באתר האינטרנט – ושולמה מראש !

מדיניות החזרת מוצרים:
ביטול עסקת רכישה שבוצעה באתר האינטרנט של BODY FLOW ייעשה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ”א – 1981 (“החוק”).
ביטול עסקת רכישה שבוצעה באתר החברה תתאפשר על ידי מתן הודעת ביטול מטעם הלקוח, בדרכים המפורטות במסמך זה, וזאת תוך 14 יום מקבלת המוצר (או ממועד קבלת המסמך המכיל את פרטי העסקה, לפי המאוחר).
ביטול עסקה על ידי אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש (כהגדרתם בחוק) יתאפשר תוך 4 חודשים מהמועד הנ”ל ובלבד שההתקשרות כללה שיחה (לרבות באמצעות תקשורת אלקטרונית).

הדרכים למסירת הודעת הביטול על ידי הלקוח:
בעל פה בטלפון מספר 050-9800350
בדואר אלקטרוני בכתובת bodyflow.shop10@gmail.com

ביטול העסקה:
בהודעת הביטול על הלקוח לציין שם מלא ומספר הזמנה.
הלקוח מתחייב לבדוק את המוצר שהזמין מייד לאחר קבלתו. במקרה של תלונה/ פגם, הלקוח מאשר ש-BODY FLOW תעביר את פרטיו ופרטי תלונתו ליצרן/ספק המוצר.
החזרת מוצר תתאפשר אם לא נפגם/ נפתח או נעשה בו שימוש על ידי הלקוח.
ביטול עסקה שבוצעה באתר יתאפשר תוך 14 יום מקבלת המוצר/ המסמך המכיל את פרטי העסקה, לפי המאוחר, באמצעות מסירת הודעת ביטול כאמור לעיל.
בביטול רכישה בהתאם למסמך זה, יוחזר ללקוח המחיר ששולם תוך 14 יום ממועד קבלת הודעת הביטול של הלקוח ויימסר לו עותק מהודעת ביטול החיוב. ההחזר יבוצע בקיזוז דמי ביטול בשיעור של 5% מסכום הרכישה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם. דמי הביטול נגבים כהחזר על הוצאות והתחייבויות של העוסק בשל העסקה או בשל ביטולה, וכוללים דמי טיפול וכל הוצאה או התחייבות בשל משלוח, אריזה או כל הוצאה אחרת, שלטענת העוסק נגרמו לו בשל ביטול העסקה.

לקוח המעוניין לבטל רכישת מוצר, יחזיר את המוצר ל-BODY FLOW.
מתן החזר בגין מוצרים שנרכשו במבצע יבוצע בהתאם לסכום ששולם בפועל על ידי הלקוח בגין אותו מוצר שהוחזר. במקרה של הטבות נלוות, יינתן החזר רק בהחזרת מלוא המוצרים לגביהם ניתנו הטבות עקב רכישת המוצר המוחזר.
על אף האמור במסמך זה, במקרה של ביטול עסקה עקב פגם במוצר, איחור באספקה או אי קיום תנאי כלשהו של העסקה – לא ייגבו מהלקוח דמי ביטול כלשהם. בנוסף, במקרה כאמור, החזרת המוצר תיעשה במקום מסירתו (כלומר במקרה של מוצר שסופק באמצעות שליח עד הבית, איסוף המוצר מבית הלקוח ייעשה על ידי BODYFLOW ועל חשבונה).

החזרת מוצרים תתאפשר בדרכים הבאות:

בדואר: ניתן לשלוח אלינו מוצרים לכתובת נילי 1, פרדס חנה כרכור. יש להשתמש בשירותי דואר רשום בלבד על מנת שניתן יהיה לעקוב אחרי החבילה.
באמצעות שליחות שתואמה על ידינו: ניתן לתאם מולנו איסוף/החזרה של המוצר מכתובת לבחירתכם. השליח יאסוף את המוצרים ויחזיר אותם אלינו עד 6 ימי עסקים מרגע האיסוף. עלות השילוח היא 40 ש”ח, ללא קשר לדמי ביטול או כל עלות נוספת שכרוכה בביטול העסקה.
באמצעות שליחות כפולה: ניתן לתאם מולנו איסוף של המוצר מכתובת לבחירתכם בהזמנה הבאה שלכם הכוללת משלוח באמצעות שליח. השליח שסיפק עבורכם את החבילה יאסוף את המוצר ויחזיר אותו אלינו עד 6 ימי עסקים מרגע האיסוף. עלות השליחות הנה 14 ש”ח (לא כולל עלות המשלוח של ההזמנה החדשה עצמה, בהתאם למדיניות המשלוחים באתר) וללא קשר לדמי ביטול או כל עלות נוספת שכרוכה בביטול העסקה הקודמת. לתיאום שליחות כפולה יש ליצור עמנו קשר טלפוני לפני ביצוע ההזמנה החדשה ולציין בפנייתכם כי ברצונכם לתאם החזרת מוצר. החיוב עבור השליחות יתבצע טלפונית בנפרד מההזמנה החדשה. יש לציין בהזמנה החדשה בהערות כי מדובר בשליחות כפולה.
בהגעה אלינו: ניתן להחזיר מוצרים בכתובת נילי 1, פרדס חנה כרכור, בימים א’-ה’, בין השעות 9:00-15:00.

מדיניות משלוחים

האתר משתמש בשירותים של חברת משלוחים YDM ומספק שירות משלוח עד הבית.
החברה תדאג להוצאת המשלוח ללקוח לכתובת שהוקלדה על ידו בעת ביצוע הרכישה באתר המכירות, תוך 48 שעות מרגע ההזמנה .
כל ההזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים בלבד (ראשון עד חמישי, לא כולל ערבי חג, חג וימי חול המועד) הזמנות שיקלטו במערכת בימים שישי או שבת יטופלו רק ביום ראשון העוקב.
חברת המשלוחים מתחייבת לספק את המוצר עד 7 ימי עסקים. לרוב החבילה מגיעה תוך 3-5 ימי עסקים למעט מקומות מרוחקים שלשם יוצא משלוח אחת לשבוע וזאת על פי מדיניות חברת המשלוחים.
המשלוחים באמצעות חברת השילוח יבוצעו בתיאום מראש, טרם הבאת המוצר. על אחריות הלקוח להישאר זמין לצורך מסירת המשלוח ולשים לב להודעות סמס.
החברה אינה אחראית לכל מעשה ו/או מחדל של חברת השילוח, לרבות איחור בביצוע האספקה.
לא תתאפשר אספקת פריטים בימי שישי/שבת/ערבי חג וחג.
עלות משלוח שליח עד הבית- 40 ש”ח. מוצרים שנרכשו באתר מעל 600 ש”ח עלות המשלוח חינם.

ברירת דין ומקום שיפוט: תנאי השימוש כפופים לדין הישראלי (ללא כללי המשפט הבילאומי הפרטי המהווים חלק ממנו). כל תביעה שתוגש כנגד מפעילת האתר תתברר אך ורק בבית המשפט המוסמך בישראל השיפוט המקומית בכל הקשור לתנאי השימוש והנובע מהם, היא אך ורק לבית סמכות .המשפט המוסמך בתל-אביב-יפו